Cesar Evora Turkısh Fanclup

Cesar Evora ile ilgili herşey
 
AnasayfaAnasayfa  KapıKapı  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  
"ENTRE EL AMOR Y EL ODİO" dizisinin 50. bölümü eklenmiştir

Paylaş | 
 

 Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
Admin
Kurucu Admin
Kurucu Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 847
Yaş : 31
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 16/06/08

MesajKonu: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Salı Tem. 13, 2010 1:47 am


_________________


En son Admin tarafından Paz Tem. 18, 2010 3:04 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cesarevorafans.forummotion.com
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Salı Tem. 13, 2010 1:32 pm

özgeeeeeeeee bu fas'ta geçen subaylı hikayemiiiiiiiiiiiiiii,çölü görünce atladım ama Very Happy
eğer öyleyse bayılcam şimdiden Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Kurucu Admin
Kurucu Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 847
Yaş : 31
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 16/06/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Salı Tem. 13, 2010 2:41 pm

pallas demiş ki:
özgeeeeeeeee bu fas'ta geçen subaylı hikayemiiiiiiiiiiiiiii,çölü görünce atladım ama Very Happy
eğer öyleyse bayılcam şimdiden Very Happy

ta kendisi hayatım....ne yapayım dayanamadım..madem gerçekte biraraya gelmleri mümkün gözükmüyor bende modaya ayak uydurayım dedim Wink

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cesarevorafans.forummotion.com
lasfieras
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 479
Yaş : 36
Nerden : sarajevo
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Salı Tem. 13, 2010 5:25 pm

wow yeni bir senaryo..özgecim oldukça gizemli olucak gibime geliyor sabırsızlıkla bekliyorum hayatım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Salı Tem. 13, 2010 5:57 pm

özgeeee kiminlee ne olur lütfen lütfen vicky de senden vicky cesar senaryosu okumak istiyorum yaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
nataliaya
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 449
Yaş : 29
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 04/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Salı Tem. 13, 2010 6:51 pm

ayyyy özge süpersin tatlımmmmmm Very Happy fulyam bildiğim kadarıyla vickyle inş deişmemiştir.....özgeden net bi cvp almak lazım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Salı Tem. 13, 2010 8:50 pm

sen bahsetmiştin o sanırım ayyy inşallah bebem yaaa heyecan yaptım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Salı Tem. 13, 2010 8:51 pm

özgeeeeeeeeee canımsııııııın süpersin şekerim,vicki çok doğru seçim,ah yakışıklı subayım bakalım nasıl olacak
ayyyy çok heyecanlıyımmmm,çok iyi yaptın özge yaaa valla,yaşa sen lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Kurucu Admin
Kurucu Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 847
Yaş : 31
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 16/06/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Çarş. Tem. 14, 2010 1:35 am

evet kızlar başroller efsane çiftimiz Cesar & Vicky..

ilk bölümü cumaya kadar ekleyeceğim umarım beğenirsiniz...


_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cesarevorafans.forummotion.com
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Çarş. Tem. 14, 2010 10:18 am

özgeeee harikasın seviyoruz seniii Very Happy:D sevindirik oldum yaaaa tatilde hiç sıkılmıycam inanamıyorum Very Happy:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Kurucu Admin
Kurucu Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 847
Yaş : 31
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 16/06/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Çarş. Tem. 14, 2010 11:58 pm

bende sizi seviyorum fulyacım 1.bölümü tamamlamak üzereyim biter bitmez ekleyeceğim


_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cesarevorafans.forummotion.com
nataliaya
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 449
Yaş : 29
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 04/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Perş. Tem. 15, 2010 12:38 am

ayyyyy özgem valla seviyorum seni yaaaa Smile) ay ama anlaşılan çekişmeli olucak ikisinin yanındada başkaları var...arturo penicheye victoria dizisindeki karakterinden dolayı sinir oluyorum anlaşılan burdada sinir olucammm....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Perş. Tem. 15, 2010 8:56 am

ay çok heyecanlı yaaa valla çekişmeli olcak cidden,ayrıca bu resimde arturo peniche'de hafif bir kartal tibet'lik var gibi,benziyor epey Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Perş. Tem. 15, 2010 9:48 am

ay evet fena çekişme var sanırım.Aynen Didemim yaa Victoria dizisi yüzünden inanılmaz kılım arturoya offf çok heyecanlı olacak eminim,karnımıza kramplar girecek.özge çok heyecanlıyım ama yaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Kurucu Admin
Kurucu Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 847
Yaş : 31
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 16/06/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Paz Tem. 18, 2010 3:27 pm


_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cesarevorafans.forummotion.com
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Paz Tem. 18, 2010 7:02 pm

Off bu adamı boş bırakmazlar kiii vickyi de öyle çok heyecanlı olucak.kııızzz o ne güzel sinopsis öyle off heyecandan kudurdum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Paz Tem. 18, 2010 7:45 pm

ayy çok güzel olcak eminim yaa,egzotik güzel fatıma ve beyazlar içinde yakışıklı subayım salvador...
hemen başla özge,çok merak ediyorum..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Kurucu Admin
Kurucu Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 847
Yaş : 31
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 16/06/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Paz Tem. 18, 2010 10:00 pm

kızlar sağolun yorumlarınız için çok hastalandım 3 gün hiç bir şey yapamadım
bu gece hem bu senaryoyu hemde pasion oculta nın yeni bölümünü ekleyeceğim


_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cesarevorafans.forummotion.com
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Ptsi Tem. 19, 2010 10:56 am

Özgeeee çok değişik olmuş yaa nasıl heyecanlandım anlatamam çok çok güzel ellerine sağlık süper bir senaryoya daha kavuştuk en kısa sürede eklemeni diliyorumm.
Beyazlar içinde fatimam ayy yerim yaaaaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Ptsi Tem. 19, 2010 2:12 pm

canım benim çok geçmiş olsun..
ay özgeee,benim de nutkum tutuldu vallahi..nasıl güzel bişey olmuş bu...
çok heyecanlı gidiyor...beyazlar içinde salvadorummmm Very Happy ne giyse yakışıyor aşkıma...
özge lütttfeennn acele devam,harikasın!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
nataliaya
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 449
Yaş : 29
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 04/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Ptsi Tem. 19, 2010 2:54 pm

özge harikasın tatlım ya:) canım geçmiş olsun.....senaryo harika gerçekten deişik ayyy biran önce aşk başlasın Very Happy devamını sabırsızlıkla bekliyorummmm...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Kurucu Admin
Kurucu Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 847
Yaş : 31
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 16/06/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Perş. Tem. 22, 2010 2:10 pm

Begümcüm,Fulyacım,Didemcim yorumlarınız için çok teşekkür ederim geçmiş olsun dilekleriniz içinde Wink Aman neler geldi başıma ama şimdi iyiyim
Yorumlarınıza da geç cevap yazdığım için kusura bakmayın ne olur Edirne ye gidip geliyorum confused

Senaryoya gelince asıl fırtınalar şimdiki zamanda kopacak geçmişte yaşananlar bir alıştırma o kadar sadece Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cesarevorafans.forummotion.com
nataliaya
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 449
Yaş : 29
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 04/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Perş. Tem. 22, 2010 2:27 pm

özgem imzana bittim yavrum ya Very Happy ne sahneydi o ohhhh be nihayet dedim resmen Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Kurucu Admin
Kurucu Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 847
Yaş : 31
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 16/06/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Ptsi Ağus. 09, 2010 12:23 am

öncelikle 2. bölümü oldukça geç yazdım kusura bakmayın çünkü araya kardeşimin düğün telaşı girdi..
umarım beğenirsiniz Wink

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cesarevorafans.forummotion.com
nataliaya
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 449
Yaş : 29
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 04/07/08

MesajKonu: Geri: Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"   Ptsi Ağus. 09, 2010 12:47 pm

canım çok güzel bir bölümdü devamı nolur çabuk gelsin güzel bi bitişti tabi heyecanlı şimdi ben nasıl beklicem ya Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Cuidar Nuestro Amor " Yorumlar"
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki
 Similar topics
-
» Yorumlar gözükmüyor!
» aleviler kürtmü türkmü
» Yorumlarınızı Eksik Etmeyin
» Konulara ve Yorumların Arasına Reklam Eklemek

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cesar Evora Turkısh Fanclup :: Sitemiz :: Sizin Senaryonuz-
Buraya geçin: