Cesar Evora Turkısh Fanclup

Cesar Evora ile ilgili herşey
 
AnasayfaAnasayfa  KapıKapı  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  
"ENTRE EL AMOR Y EL ODİO" dizisinin 50. bölümü eklenmiştir

Paylaş | 
 

 siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Sonraki
YazarMesaj
esranslhn
Mariano Delafuante "Luz Clarita"
Mariano Delafuante
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Yaş : 32
Nerden : İstanbul(Kış),Çınarcık(Yaz)
Kayıt tarihi : 28/11/09

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Perş. Nis. 29, 2010 9:56 am

Bence Maria gerçeği daha fazla saklayamaz.Esteban'a hastalığını açıklamak zorunda kalacak.Ama senaryo güzel gidiyor.Yine de belli olmaz Maria'nın ne yapacağı.Gerçeği söyleyebilir de söylemeyebilir de.Yazanın eline sağlık.    Smile


En son esranslhn tarafından Salı Mart 18, 2014 11:13 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://FaceBook=http://www.facebook.com/profile.php?id=100000171
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Perş. Nis. 29, 2010 10:13 am

Begüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüm dağıttın beni yaaaa öldüm heyecandan soluksuz okudum resmen,bir de upuzun yazmışsın muhteşemdi,harikaydı yaaa.Off arjantinde neler olucak kim bilir.Mariam yaaa tek başına savaşıyor resmen kıyamma yemin ediyorum yanına gidesim geldi mexicaya yerleşicem bu kadın yüzünden zaten yaa Very Happy:D
Tebrikler bebem çok iyiydi yaa gerçekten.heyecanla sabırsızlıkla bekliyorum.gaza geldim ben de yazıyorum Amor Eternoyu bugün yarın eklerim Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Perş. Nis. 29, 2010 6:57 pm

fulyacım,çok teşekkür ederim canım,
böyle uzun aralardan sonra yazmaya bir başlıyor,duramıyor insan Smile
ben de kıyamıyorum maria'a hiç,
kız hadi kalk gidelim mexica'ya Laughing
arjantin'de neler olacağına gelince...
gerçi birşeyler olursa didem paralayacak esteban'la vale'yi ama..
yine de birşeyler düşüneceğim,
didemcim sen esteban'a biraz kızacaksın ama asıl mikropluk vale'nin başının
altından çıkacak,esteban kayıtsız kalır mı bilemiyorum...
sonraki bölümler ekşın ekşın ekşın yani Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
nataliaya
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 449
Yaş : 29
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 04/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Perş. Nis. 29, 2010 10:55 pm

ayyyy begüm ölcem kızım ya valla ölümüm fulya ve senin yüzünden olcak Very Happy valla esteban kayıtsız kalırsa süper olur yoksa maria bir uçar pir uçar yani esteban bidaha onu toplayamaz maria bu ne yapacağı hiç belli olmaz ee zaten fıstık gibi kadın yanlız bırakmazlar onu estebanda kıskançlık krizleri yüzünden kalpten gider Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
esranslhn
Mariano Delafuante "Luz Clarita"
Mariano Delafuante
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Yaş : 32
Nerden : İstanbul(Kış),Çınarcık(Yaz)
Kayıt tarihi : 28/11/09

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Çarş. Mayıs 12, 2010 2:20 pm

O Valeria'nın halleri ne öyle?Hatunu resmen boğmak istiyorum.Utanmasa "karını boşa beni al" diyecek yelloz. Evil or Very Mad Ama Esterella'nın onları o şekilde görmesi iyi oldu.Gördüklerini annesine söylesin de Maria da biraz toparlansın.Toparlansın da ailesini ve şirketini kime bıraktığını anlasın. Neutral


En son esranslhn tarafından Salı Mart 18, 2014 11:14 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://FaceBook=http://www.facebook.com/profile.php?id=100000171
nataliaya
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 449
Yaş : 29
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 04/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Çarş. Mayıs 12, 2010 3:44 pm

ayyy yine çok güzel bi bölümdü canım ellerine sağlık valla ya....yanlız maria iyi kıvırdı,ama tabi estebanın hala şüpheleri var marianın biraz kendini toparlaması gerek böyle giderse valeria estebanı alacak valla burdan senaryonun içine dalar yolarım o valeria cadısını...estebanda ayağını denk alsın...mariamı üzerse onada kıyarım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Çarş. Mayıs 12, 2010 6:09 pm

of ama of yaa begüm sana sarılp öpmek istiyorum yaa,( bu nasıl bi cümle acabaa kendimden korktum Very Happy) süperdi yine kız ben geceyi çok merak ediyorum kesin bişey olucak yaa kesin of çok heyecanlandım.çok güzel yazmışsın gerçekten mutlaka gel bizim okula kız çekeriz bunları Wink
çok çok çok güzel ellerine sağlık heyecanla bekliyorum şu geceyi yaaa Very Happy:D
Of mariam kurban olurum ben sana üzülme sen.yaaa sen şu yönetmene at bu senaryoyu kızım çeksin devamını ya cidden gözümde canlandı süper olur yaa olmadı biz çekelim ama burda vicky yok yaa Sad(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Perş. Mayıs 13, 2010 7:42 am

beğenmenize çok sevinidim kızlar,çook teşekkür ederim:)
didem yine vale'yi paralamaya hazır:) ama bu sefer ben de kızmaya başladım vale niyeti belli
etmeye başladı,esteban'ın ayağını hiç denk alacağı yok,
anlamıyor ki ne olduğunu garibim,gerçi o dangalak da maria'nın tüm yokluklarından
istifade edip hemen yeşil ışık yakıyor vale'ye
ay 50 oldu kadına "iyiki buradasın" dediği,göreceğiz bakalım iyi ki orada mı yoksa keşke gelmese miydi?
ben de kızıyorum didemcim bunlara artık
fulyacım doğru tahmin bu gece bişiler olucak ama ben asıl olayları arjantin'e saklıyorummm
arjantin daha heyecanlı olacak bu arada maria'ya ben de hiç kıyamıyorum ama bugünler de geçer..
ay fulya öyle çalışıyorum ki gelebilmek için yanına,gelsem süper olur cidden:)
burada çekelim bence,elimizde bir vicki var zaten Smile bi cesar bulmak lazım,bir de valeria Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Perş. Mayıs 13, 2010 8:21 am

vale bulmak kolay Very Happy:D bence biz oynamalıyız Wink begüm esterella ol sen didem vivian ol Wink şimdi erkeklerinizi seçin bakalım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Kurucu Admin
Kurucu Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 847
Yaş : 31
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 16/06/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   C.tesi Mayıs 15, 2010 7:35 pm

canım yüreğine sağlık harika bir bölüm
marianın bu durumu beni çok üzüyor ama eminim üstesinden gelicek
ve arjantin vakti geldi...bana kalırsada bir çok olaya gebe bu arjantin gezisi devamını sabırsızlıkla bekliyorum canım

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cesarevorafans.forummotion.com
lasfieras
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 479
Yaş : 36
Nerden : sarajevo
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Ptsi Mayıs 17, 2010 10:47 am

canım süpersin ya şu arjintin macerasın sabırsızlıkla bekliyorum ve sonrasını tabiki
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
esranslhn
Mariano Delafuante "Luz Clarita"
Mariano Delafuante
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Yaş : 32
Nerden : İstanbul(Kış),Çınarcık(Yaz)
Kayıt tarihi : 28/11/09

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Salı Mayıs 25, 2010 2:49 pm

Sonunda Esteban'ın bir çocuğu daha ortaya çıktı.Demek ki Vale'nin kızı Maya Esteban'ın kızı.Maria bunu duyarsa çok kötü olaylar meydana gelecek.Vale ile Esteban hangi ara yapmışlar Maya'yı onu merak ediyorum.Acaba Maria'dan önce mi yoksa Maria hapisteyken mi? confused
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://FaceBook=http://www.facebook.com/profile.php?id=100000171
nataliaya
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 449
Yaş : 29
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 04/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Çarş. Mayıs 26, 2010 1:41 pm

offfffffffff begümcüm ya nolur o çocuk estebanın olmasın ayrıca valeria sanki telde konuşurken emin değilim gibilerinden bişiler dedi umarım çocuğun kimden olduğuna emin deildirde esteban birazda olsa kurtulur yoksa mariayla olucakları tahmin bile edemiyorum kadın zaten hasta bide bunu öğrenirse yıkılıt ve estebanı affetmez....ayrıca bende şu ajtinde neler olucak çok merak ediyorum canım çok güzel bir bölümdü umarım devamı hemen gelir Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Cuma Mayıs 28, 2010 10:36 pm

Anaaam ne zilloş karı babadan emin değil yaaa Very Happy:D bence de değil esteban ondan çocuk yapmaz (bu nasıl bi cümle oldu ki Very Happy) Sinir oluyorum bu şapşal valeye yaaaa esterellanın tavırlarına ilk defa bayılıyorum yaniiii,efferin asi kız alkışı hakettin.pisssss paçoozzz hıh.
Begüüüüüüüüüüüm didemle yaramıza parmak bastın sonunda vickyi düzgün giydirdin yaaa off sinir oluyorum fıstık gibisin neden rahibe gibi giyiniyosun kiiii bayıldım o sahneye yaaa,sanki ben izledim onların salona girişini.
mükemmeldi canım ellerine sağlık
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   C.tesi Mayıs 29, 2010 7:56 pm

kızlar beğendiğinize çok sevindim:)
didemcim vale "emin değilim" dedi ama işler daha da arap saçı olacak..
şöyle dersleri bi hafifletsem,arjantin olayını kağıda dökücem..
ama esteban'dan sürpriz çıkışlara hazır olun! yeni bir karakter karakter eklenecek
kadroya..
bu arada fulya "zilloş"a bayıldım:)zilloşun hakkından bir tek esterella geliyor,o da şimdilik..
esterella maria'yı "acıların kadını bergen"e çevirmişti,biraz da bunla uğraşsın dimi ama:)
fulyacım vallahi benim de en beğendiğim sahne salona giriş sahnesi,
izliyor gibi oldum ikisini..çok tatlılardı..
vicki'nin bu dizideki tarzına ben de kızıyorum,ay at şu pantolonla ceketi üstünden..
tamam ana rosa gibi yarı çıplak,yaprakla dolaş demiyoruz ama fıstık gibisin değiştir
tarzını biraz,125 bölüm boyunca etek-ceket,pantolon-ceket..
ama yine de afet bir kadın yaşına göre Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   C.tesi Mayıs 29, 2010 8:06 pm

ay kızlar,ben bunadım galiba:roll: eski senaryoları okuyordum,esteban'a ödül verecek
olan arkadaşı rigoberto'ymuş,ben onu bu bölümde habire ricardo diye konuşturdum,
kendi uydurduğu karakterlerin adını unutan bi manyak benim sanırım Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
lasfieras
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 479
Yaş : 36
Nerden : sarajevo
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Çarş. Haz. 09, 2010 11:52 pm

ay aşk adamıımız ödülüde aldı herkes nasılda imrenerek baktı esteban ile maria ya.
begümcüm harikasın canım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Kurucu Admin
Kurucu Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 847
Yaş : 31
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 16/06/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Paz Tem. 11, 2010 12:22 am

canım harika birbölüm artık film kopacak Wink
esteban ya oyy kıyamam ben ona başarılıdamı olurmuş pandam benim Very Happy
devamını bekliyorum hayatım

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cesarevorafans.forummotion.com
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Ptsi Tem. 12, 2010 10:20 am

ben geldiiiiiiiiiiiiiiiim ve gelirgelmez begüm yazmış mı diye baktım yazmış tabiki datlum Smile canım çok güzeldi yine.Ya ben bunu okurken neden ağzım tam olarak kulaklarıma değiyor acaba Very Happy:D valeriayı öldürmek istiyorum.Zilloş yırtık dondan fırtlıyor anca tipsizzz,maria varken yakşaşmaya çalışıyor halaa boşunba uğraşmasın bizimkiler körkütük aşık birkeree Smile Esterellanın tepkisi şaşırttı beni aferin ama ilk defa olgun davrandı ortalığı karıştırmadı Smile)
Canım sabırsızlıkla bekliyorum,Ellerine sağlık.Ayyh yazasım geldi Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Ptsi Tem. 12, 2010 6:35 pm

derya ablacım,özgecim,fulyacım çok teşekkürler yorumlarınız için:D
fulya kızz gözün aydın büyük ihtimalle vale gidici son bölümlere doğru,
ama bizimkiler fena kapışacak söyliyim..
esterella ilk kez saçmalamadı cidden,afferin kızımıza,
özgecim seninde dediğin gibi ipler kopacak yakında...
fulyacım sen de yaz artık inan ölcem merakımdan uzuuun bi bölüm yaz hem de şöyle
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Ptsi Tem. 12, 2010 7:08 pm

bebeğim tail nasılsa zaman bol geçen seneki gibi sürekli yazarım.bu arada bir yıl oldu hakikaten Surprised vay canınaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
nataliaya
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 449
Yaş : 29
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 04/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Cuma Tem. 16, 2010 2:22 am

canım benim ya acayip güzel bir bölümdü yine devamını acale yazarsan çok sevinicem Smile esteban ve valeriayı arjantinde çok merak ediyorum gerçi sen bazı sinyaller vermiştin orda olucaklar hakkında ama esterella varken ne olabilir bilmiyorum Smile şu valerianın kızı ortalığı karıştırıcak gibi....maria ya çok üzülüyorum canım ya tek başına bütün herşeyin üstesinden gelmeye çalışıyor ama ispanyaya gitmek için estebana ne yalan uydurucağını ve kiminle gidiceğini merak ediyorum aklıma valeria geliyo tabikide ama omu olur artık bilemiyorum....ellerine sağlık tatlım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Cuma Tem. 16, 2010 10:36 am

çok teşekkür ederim didemcim Smile maria'ya ben de çok üzülüyorum..ispanya'ya gideceği isim ise bu akşamki bölümde ortaya çıkacak...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Fulya
Atilio Montenegro "Mariana de la Noche"
Atilio Montenegro
avatar

Mesaj Sayısı : 198
Yaş : 29
Nerden : Mexico
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Cuma Tem. 16, 2010 11:12 am

Anam :'( Mariam kıyamam kötü oldum,nasıl gidicek oraya teka mi olucak,oraya gitmesi bişeylar çıkarıcak sanırım zaten kadın hasta esteban başka yerlere çekip üzmesin de Sad(
Valeriaaaaaaaaaaa sizden utanmasam küfür edicem yaaa offf it pislik geriizekalı boğucam yellozu yaaa öpücek utanmasa Mad Aferin esterella kızım aferin seviyorum senii annene neler çektirdin elalemin şıllığına daha beterini yapmalısın Very Happy
kız çok güzeldi öldüm,bu arada bu akşam derken Very Happy:D kız yine mi ekliycen yoksa Very Happy:D
ben de ekliycem bugün inşallah yoksa didem kesicek beni Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pallas
Eugenio Lizarde "En Nombre del Amor"
Eugenio Lizarde
avatar

Mesaj Sayısı : 490
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları   Cuma Tem. 16, 2010 8:00 pm

teşekkür ederim fulyacım beğenmene sevindim:)akşam yine yazıcam canım evet:)
vale'ye bende kızıyorum,hep duygusala bağlayıp sırnaşıyor esteban'a..
ama esteban'da da suç var,o da öpüşmeye hazır resmen..
mariacığıma hiç kıyamıyorum...Sad
esterella takdirleri topluyor hepimizden anlaşılan..
annesine kan kusturmuştu,şimdi sıra vale'de... Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
siempre el amor(la madrastra devam)bölüm yorumları
Sayfa başına dön 
8 sayfadaki 11 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Sonraki
 Similar topics
-
» Kategori ve Forumlar sağ tarafa doğru kayıyor Sorun Halen Devam Ediyor!
» Devamını oku yazısı
» Gökyüzü Transitleri
» Yorumlarınızı Eksik Etmeyin
» Konulara ve Yorumların Arasına Reklam Eklemek

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cesar Evora Turkısh Fanclup :: Sitemiz :: Sizin Senaryonuz-
Buraya geçin: